Zusje - Reisverslag uit New Delhi, India van Ramon en Linda - WaarBenJij.nu Zusje - Reisverslag uit New Delhi, India van Ramon en Linda - WaarBenJij.nu

Zusje

Door: Linda & Ramon

Blijf op de hoogte en volg Ramon en Linda

05 Februari 2009 | India, New Delhi

Vinni was bezig een grote piramide van zand te maken waarin hij mijn voeten begroef. Hij was helemaal in zijn element en zei - terwijl hij vol energie het zand glad streek met de zijkant van zijn slipper - 'You are realy my very sweet sister'. Het was zo'n mooi moment. Hij was zo blij en daardoor was ik het ook. Ik zei dat ik het lief van hem vond dat hij dat zei, waarop hij me vertelde dat ik hem ècht aan zijn zusje deed denken. Ik vroeg hem aan welk zusje, omdat ik weet dat hij meerdere zusjes heeft en dat één zusje er niet meer is. Hij stopte met het glad strijken van de inmiddels perfecte zandpiramide, keek me aan en zei; 'Ja, aan dat zusje doe je mij denken'. Ik zei dat ze er dan toch nog een beetje was, in mij. Hij lachte zo gelukkig, knikte en ze; 'Ja!'. Toen ging hij een kaarsje halen, plantte het in mijn zandheuvel, stak hem aan en was tevreden.

  • 05 Februari 2009 - 07:14

    Nicole:

    Zo reizen zielen...?

    De duizenden zandkorrels dwarrelen om je voeten... De warmte van het kaarslicht en Vinni's glimlach...

    Prachtig & troostrijk.

    Lfs,
    Nx

  • 05 Februari 2009 - 07:35

    J.GERRITSEN:

    GEWELDIG
    DE GROETJES

  • 05 Februari 2009 - 07:39

    Je Zusje:

    Wat ontzettend lief! Moest gewoon even een traantje wegpinken! Want mijn hele lieve zusje voelt nu even heel ver weg! Maar gelukkig niet lang meer! Nog 27 nachtjes!!
    Kussie, Babs

  • 05 Februari 2009 - 10:05

    27 Nachtjes?:

    Mis ik iets?

    By the way...hoe gaat het vervolg van de reis eruit zien? Al gepland? Mischien is het woord 'plannen' een vies woord geworden...

    Gr. Pat

  • 05 Februari 2009 - 10:55

    Marielle:

    Mooi!
    Xx

  • 05 Februari 2009 - 11:02

    Babs Voor Pat:

    Pat ... is dat Patje? Hi!
    Over 27 nachtjes gaan mama en ik naar Linnie & Ramon! Het is dus niet zo dat ze dan al terugkomen hoor!Groetjes!

  • 05 Februari 2009 - 20:04

    Denise:

    Hi,

    Ik denk dat jullie daar maar moeten blijven ;)(Sorry, Zus en Mams) zoals jullie daar nu leven, dan is het leven hier bijna niet meer voor te stellen. Werk, Stress, haast, huishouden, zorgen, krediet crisis, met kids naar EHBO, slecht weer, geen ruk op tv, Feyenoord degradeert, telefonische verkoop door ongeinteresseerde studenten, hypotheek, rekeningen en HAGELSLAG, kijk dat laatse is dan weer een voordeel. Schattekes geniet ervan dan doen wij dat ook hier!

  • 05 Februari 2009 - 22:11

    Dennis:

    Dag reizende lampjes!
    Wat een heerlijk kort verhaaltje! Met een (H)eerlije clue. Ik zie jullie zo lekker zitten daar... maakt me blij dat jullie licht ook amsterdam nog wel bereikt via de internetten!

    Ik ben zelf nu een maandje thuis met mijn dochter. Check www.rippleradar.blogspot.com dan hoop ik ook voor jullie een lichie te wezen!

    kus!

    Dennis Elsa en Anna

  • 06 Februari 2009 - 14:18

    Mama,:

    Er is een zusje "geboren"
    Heel sereen dat kaarsje te zien branden.
    Dat zij nog lang en gelukkig mag leven.
    Een kus voor jullie, en ook voor Vinni

  • 08 Februari 2009 - 13:30

    Rose-Marie:

    Wat mooi!

  • 09 Februari 2009 - 10:19

    Liselotte:

    Hee lieve schatten, wat een mooie ervaring weer. Ik kreeg er tranen van in mijn ogen... Heerlijk om jullie verhalen te lezen. Heel veel liefs en een groet aan je broer!
    Liselotte

  • 09 Februari 2009 - 10:24

    Liselotte:

    p.s. Lin, wat heb je een mooi Indisch kleedje aan :-) !!!

    x

  • 09 Februari 2009 - 11:20

    Rikie:

    Ha die lieve Lin(nie) en Ramon(nie),

    Zie dat Liselotte zojuist gereageerd heeft. Ook toevallig!
    Leuk weer van jullie te horen. En wat een mooie foto's ook weer. Die Vinnie is toch wel iets speciaals.
    Ben steeds aan 't kijken of er een berichtje van jullie is.
    Wat benijd ik Barbara en Marcella!! Die gaan vast ook erg genieten en wat moet het voor jullie leuk zijn hen te zien.
    Weer een dikke pakkerd van ons!


  • 09 Februari 2009 - 19:22

    Hans En Dianne:

    Ha Ramon en Linda,

    Wat een leuk verhaal om te lezen, kreeg er kippevel van en wat een mooie foto's!
    Ik denk dat jullie straks weer enorm moeten wennen aan het leven hier en dat jullie dan nog regelmatig met weemoed terug denken aan wat je allemaal mee hebt gemaakt, maar vooral ook de periode's van de rust, maar het is jullie enorm gegund, en wij hier vooral jullie nabije familie is weer enorm blij dat ze jullie over een tijdje weer in de armen kunnen sluiten!!!

    Veel liefs, Hans en Dianne

  • 12 Februari 2009 - 15:42

    Tante Jo:


    Hoi Linda & Ramon,groots dat we mee kunen genietenvan jullie reis en de prachtige foto,s zulke heldere en duidelijke berichten.Linda je doet niet onder voor Michael Palin, of Louis Theroux,heel erg bedankt,het gaat jullie goed en geniet,tante Jo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

sinaasappelparadijs

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2010

Tegelijk hier en daar zijn

08 Februari 2010

13.000 kilometer sneeuw

18 Januari 2010

Van hier tot Tokyo.. andersom

12 December 2009

De mensen van Myanmar

23 Oktober 2009

Ver weg en toch verbonden...
Ramon en Linda

Actief sinds 01 Sept. 2008
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 136676

Voorgaande reizen:

01 November 2012 - 01 Mei 2013

Sinaasappelparadijs @ Work

04 September 2008 - 14 Februari 2010

sinaasappelparadijs

Landen bezocht: